Wednesday, January 13, 2010

The "Twilight" saga











Как ли се започва подобна история?

Имало едно време...

Името ми е...

В малко градче,казващо се...

Винаги съм мислила...

Ооо не...не. Хич да не си и въобразявам. Началото на романа започва с цитат от Библията. Какво общо има тя с историята на момиче,което продава живота си заради любовта си към вампир? "Вярвам,защото е абсурдно" - Тертулиан. Може би това е общото.
Отделям си малко време да обсъдя сама със себе си този... "роман",който както ме отегчава понякога и ми оставя впечатление за поредната мания,пълнеща мозъка с глупости и довеждаща до затъпяване...така и пробужда женското в мен..или онази част,която аз не съм искала да открия сама за себе си. Чакането.
За огромно съжаление аз съм от онези вечни,невъзможни романтички,които чакат своя Едуард. Любовта на живота си. Своята романтична,невъзможна и БЕЗКРАЙНА любов. В днешно време повечето жени са кучки ( е,не само в днешно..те са си се родили такива може би) - сменят постоянно човека до себе си, ходят облечени както си искат,държат се както си искат,интригантки са,обичат да развалят човешки взаимоотношения и да се намесват в тях- нямат морал и чистота в ЖЕНСКОТО си сърце,каквато би трябвало да има.
Но не,това изобщо не значи....че те не чакат своята любов. Просто за някои от тях това е начинът да я търсят. Само че тя не идва с търсене (вечната обърквация между ТЪРСЯ голямата любов и ЧАКАМ голямата любов) - взиране и нахлуване в личното пространство на човек,опит за душевно проникване,самозалъгване с мисълта " А,ето тоя може и да е ТОЙ". Не...тя идва сама. А понякога.... не идва изобщо. На някои просто не им е писано..или те сами довеждат до това по някакъв начин. И си оставаш завинаги влюбен в незнайно точно КАКВО.
Каква ли всъщност е била цялата мисъл и цел по повод създаването на "Здрач"?
Има хиляди дискусии и мнения по въпроса,обаче само и единствено писателката си знае точния отговор..ако го знае изобщо и тя самата. Защото човек трябва да твори без цел.
Фактът обаче е ясен - много зарибени женски сърца,чакащи своя вампир,който никога няма да ги остави и ще ги кара да се чувстват ЕДИНСТВЕНИ и СПЕЦИАЛНИ. Всяка жена го заслужава. Няма лошо,чакай си го - щом ти е кеф. Дано изникне от някъде :D
Истината е,че се опитвам да потъпча и втвърдя меката си,ранима душа с подобни думи... Ами да,какво да направя - виновна ли съм,че не притежавам и не искам да притежавам "курвенски" и "мнооого хитри" начини на действие,че не обичам хората да страдат защото съм се намесила в отношенията им,че не обичам да получавам каквото искам с ясното съзнание,че единствената причина е хубавия ми задник например? Единственото,което искам е жените да си знаят ЦЕНАТА,които напоследък при някои не е осъзната изобщо и по този начин тя ИЗЧЕЗВА. Искам всички да са щастливи,доволни,да им угодя,да намерят това,което търсят . Нормално е да искам това и за себе си..но отново след всички други.

Чакам те,да,признавам. Раних се,когато помислих,че си се появил - няма повече. Просто ще спра да чакам. Аз съм човек и ще си остана такава.
За Стеф Майър - желая и щастие и здраве.
Дочитам Eclipse.. Който редом с New Moon смуче от пръстите на първата книга...както става с повечето "саги".

No comments: